14 Eylül 2015 Pazartesi

Prologue Etabı

Tüm gece yağan yağmurun sabah dinmesi bizi mutlu etti, ancak parkurun özellikle teknik iniş dediğimiz dik ve kayalık inişlerin ve ağaç köklerinin kayganlaşması işimizi oldukça zorlaştıracaktı. Açıkcası İstanbul'da bu derece zor inişleri barındıran bir arazide antrenman yapma fırsatımızın olmaması bizim için büyük bir eksiklik..
Sabah kalkıp kahvaltımızı yaptık, hazırlıklarımızı yaptıktan sonra starta 15 dk. kala çıkış yapacağımız yerde check in yaptık.

İstanbul ve Kackar takımları 30sn. arayla start aldı. Parkur önce 5km tırmanış, ardından single track daha sonra tekrar arazi tırmanışı ve teknik inişler olarak devam etmekteydi.
Yarıştığımız rakiplerimizin çoğunun İsviçre ve yakın coğrafyalardan olduğu ve bir çoğunun profesyonel ve/veya takım sporcusu olduğunu parkurda gidişlerini gördükten sonra daha iyi idrak ettik😀
Bizde Alplerde bisiklete binmenin ne demek olduğunu daha iyi anladık😳
Nihayetinde iki takımımız da sağ salim prologue etabını tamamladı👍🏻
Derecelerimiz çok iyi olmasa da buraya gelirken asıl hedefimizin yarışı sağ salim tamamlayarak Zermatt'a bisiklet üzerinde varabilmek olduğunu kendimize bir kez daha hatırlatıp yarınki(15 Eylül 2015) 1.etap için dinlenmeye çekildik...
Yarın 95 km. ve 3100m. tırmanış içeren etap heralde en zor etap olacak👊🏼

1. Olsun genede sizlerin ilk defa katılıyor olması ve amatör biniciler olmanız sebebiyle etap tamamlamak daha önemli hale geliyor başarı 1. olmak değil mücadeleyi sonuna kadar sürdürebilmektir.Sizlere inanıyor güveniyor ve tüm kalbimizle destekliyoruz.

2. Arkadaşlar iyi akşamalar sizler her zorluğu başara bilecek durumda olan insanlarsınız , oraya gitmeyi cesaret etmeniz maddi manevi kendinizi hazırlamanız bile bizlere yeter . bizler sizleri kalpten desteklediğimizi bilin ve yolunuza devam edin .

3. Kolay gelsin dostlar Süpersiniz. Dikkat edin kaybetmeyin bir biriniz.
    Başarılar dilerim

4. Arkadaşlar tebrikler, başarılar.... Kaslarınıza ve yüreğinize kuvvet ....