14 Mart 2015 Cumartesi

Alanya Kampı 1

Swiss epic hazırlığının ilk 2 ayı tamamlandı ve plan dahilinde ilk kondüsyon kampımızı yapmak için Alanya'ya geldik:) 4 takım üyesi (Yusuf Kartar, Burak İzmirlioğlu, Evren Hakgören ve Oğuzhan Biçer) ile antrenörümüz Barlas Kazancı maceralı yolculuğumuz sonunda Alanya'ya ulaştık. Niye macera derseniz 5 bisiklet ile uçakla bir yere gitmek baya olay oluyor:)

THY iç hatlarda bisiklet için ek ücret almıyor ancak ağırlıktan takılınca cezamızı ödedik.

Alanya tam bir bisiklet cenneti. Bilen bilir birçok profesyonel bisiklet takımı kışın Alanyada kamp yapmakta, nitekim otelimizde Rusya MTB milli takımı konaklamakta ayrıca antremanda Astana takımı ile karşılaştık. Allahtan onlar giderken biz dönüyorduk da moralimiz bozulmadı.

Bu kampı yol bisikleti ile planladık. Amacımız uzun km.ler yapıp güçlenmek. 6 gün kampta hedef maksimum km.

1.gün sabah heycan içinde uyandık.. nihayetinde 2aydır evde trainerda olan antremanların etkisini yolda göreceğimiz günler geldi:) Sabah kalktığımızda berbat bir hava vardı karanlık ve aşırı rüzgarlı. Belli ki zor bir antreman olacak. Ama yapcak bişey yok, yatmaya gelmedik:)

Saat 9da teker döndü. 15 dakika sonra ilk sağnağımızı yedik☔️ sonrasında birsüre durdu ve rüzgar etkisi ile kuruduk.
Rüzgar zaman zaman inanılmaz artıyordu, bir ara uçucaz sandık:)

49 km gittikten sonra yol çalışması sebebiyle geri dönmeye karar verdik. Dönüş rüzgara ters olduğundan daha rahattı ancak son 40 dakika öyle bir sağnak indirdi ki göz gözü görmüyordu. iliklerimize kadar ıslandık. Öyle böyle ilk ısınma günü ıslak bitti:) ilk günü 98 km ile tamamladık. Arkası yarın🚴